slogan

Περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές λαμβάνουν υπόψη τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις όταν πραγματοποιούν αγορές, σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την έκδοση του πίνακα αποτελεσμάτων για τις καταναλωτικές συνθήκες του 2019. Ο πίνακας δείχνει ότι η ψαλίδα στις καταναλωτικές συνθήκες μειώνεται συνολικά μεταξύ των διαφόρων περιοχών της ΕΕ· ότι οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος· και ότι οι κανόνες για τους καταναλωτές καθιστούν δυνατή την εμπιστοσύνη στην αγορά.

περισσότερα : https://ec.europa.eu/commission/presscorner/api/files/document/print/el/ip_19_6355/IP_19_6355_EL.pdf

Pin It